Դպրության օրը կրթական լավագույն ավանդույթներ ունեցող հայերիս
կյանքում
կարծես
ավետում
գիտության
նոր
հորիզոններ
նվաճելու
մի
նոր
սկիզբ:
Այս տրամաբանությամբ էլ Երևանի զբոսաշրջության սպասարկման և սննդի արդյունաբերության հայ-հունական պետական քոլեջը նոր ուսումնական տարին դիմավորեց միջազգային համագործակցության ընդլայնմանն ուղղված նոր ծրագրերով:
Քոլեջը հյուրընկալել էր Հունաստանի դեսպանի պաշտոնակատար Վասիլիկի Դիկոպուլուին, ով բազմիցս է առիթ ունեցել արժևորելու քոլեջի կրթական լավագույն բազան և այն մեծ դերակատարումը, որ ստանձնել է կրթօջախը տուրիզմի, սպասարկման և սննդի արդյունաբերության ոլորտի կադրերի պատրաստման գործում:
Այս տրամաբանությամբ էլ Երևանի զբոսաշրջության սպասարկման և սննդի արդյունաբերության հայ-հունական պետական քոլեջը նոր ուսումնական տարին դիմավորեց միջազգային համագործակցության ընդլայնմանն ուղղված նոր ծրագրերով:
Քոլեջը հյուրընկալել էր Հունաստանի դեսպանի պաշտոնակատար Վասիլիկի Դիկոպուլուին, ով բազմիցս է առիթ ունեցել արժևորելու քոլեջի կրթական լավագույն բազան և այն մեծ դերակատարումը, որ ստանձնել է կրթօջախը տուրիզմի, սպասարկման և սննդի արդյունաբերության ոլորտի կադրերի պատրաստման գործում:
Հայ-հունական
պետական
քոլեջի
տնօրեն
Արթուր
Վարդանյանը
Հունաստանի
դեսպանի
հետ
համատեղ
քննարկեց
փոխշահավետ
համագործակցությանն
ուղղված
մի
շարք
ծրագրեր,
որոնց
կենսագործումը
երկրների
բարեկամության
և
մասնագիտական
կրթության
առաջընթացի
նոր
հիմքեր
կստեղծի:
Հունաստանի դեսպանի պաշտոնակատար Վասիլիկի Դիկոպուլուն մասնակցեց նաև կրթօջախում կազմակերպված տոնական ծրագրին՝ շնորհավորելով և բարի մուտք մաղթելով առաջին կուրսեցիներին: Դեսպանին էր վերապահված նաև ավարտական կուրսի լավագույն շրջանավարտներին պատվոգրեր հանձնելու հանդիսավոր առաքելությունը, որին հաջորդեց տոնական ծրագիրը:
Միջազգային կապերի ընդլայնմանն ուղղված հերթական ձեռնարկը Լիտվայի պատվիրակության հյուրընկալումն էր հայ-հունական պետական քոլեջում: Համատեղ կրթական ծրագրեր մշակելու շուրջ սեպտեմբերի 13-ին հրավիրվել էր մամլո ասուլիս՝ "Հայ--լիտվական կրթական ծրագրերի զարգացումը" թեմայով:
Լիտվայի "Կաունասի Ձեռնարկատիրական ծառայությունների ոլորտի աշխատակիցների մասնագիտական ուսուցման կենտրոնի" տնօրեն Լայմուտե Անժունեն և հայ--հունական պետական քոլեջի» տնօրեն Արթուր Վարդանյանը ներկայացրեցին համագործակցության նպատակն ու ակնկալվող արդյունքները: Ուշագրավ են հատկապես դասախոսների և ուսանողների փոխանակման և համատեղ մասնագիտությունների մշակման ծրագրերը, որոնց հիմքը դրվել է դեռևս նախորդ տարի Լիտվայի ԿԳ նախարարի այցելության ժամանակ:
Լիտվայի համանման ուսումնական հաստատության հետ ձևավորած գործակցության արդյունքում Հայ-հունական քոլեջի լավագույն շրջանավարտները հնարավորություն կունենան շարունակելու ուսումը կամ անցնելու մասնագիտական պրակտիկան:
Միջազգային փորձին ժամանակ առ ժամանակ հաղորդակից լինելն ու տարբեր երկրների կրթական որոշակի առանձնահատկությունների տեղայնացումը հայ-հունական քոլեջի կյանքում դարձել է բնականոն զարգացման օրինակելի գործելաոճ՝ ժամանակին համընթաց մրցունակ կադրեր պատրաստելու կարևոր նախապայման:
Հունաստանի դեսպանի պաշտոնակատար Վասիլիկի Դիկոպուլուն մասնակցեց նաև կրթօջախում կազմակերպված տոնական ծրագրին՝ շնորհավորելով և բարի մուտք մաղթելով առաջին կուրսեցիներին: Դեսպանին էր վերապահված նաև ավարտական կուրսի լավագույն շրջանավարտներին պատվոգրեր հանձնելու հանդիսավոր առաքելությունը, որին հաջորդեց տոնական ծրագիրը:
Միջազգային կապերի ընդլայնմանն ուղղված հերթական ձեռնարկը Լիտվայի պատվիրակության հյուրընկալումն էր հայ-հունական պետական քոլեջում: Համատեղ կրթական ծրագրեր մշակելու շուրջ սեպտեմբերի 13-ին հրավիրվել էր մամլո ասուլիս՝ "Հայ--լիտվական կրթական ծրագրերի զարգացումը" թեմայով:
Լիտվայի "Կաունասի Ձեռնարկատիրական ծառայությունների ոլորտի աշխատակիցների մասնագիտական ուսուցման կենտրոնի" տնօրեն Լայմուտե Անժունեն և հայ--հունական պետական քոլեջի» տնօրեն Արթուր Վարդանյանը ներկայացրեցին համագործակցության նպատակն ու ակնկալվող արդյունքները: Ուշագրավ են հատկապես դասախոսների և ուսանողների փոխանակման և համատեղ մասնագիտությունների մշակման ծրագրերը, որոնց հիմքը դրվել է դեռևս նախորդ տարի Լիտվայի ԿԳ նախարարի այցելության ժամանակ:
Լիտվայի համանման ուսումնական հաստատության հետ ձևավորած գործակցության արդյունքում Հայ-հունական քոլեջի լավագույն շրջանավարտները հնարավորություն կունենան շարունակելու ուսումը կամ անցնելու մասնագիտական պրակտիկան:
Միջազգային փորձին ժամանակ առ ժամանակ հաղորդակից լինելն ու տարբեր երկրների կրթական որոշակի առանձնահատկությունների տեղայնացումը հայ-հունական քոլեջի կյանքում դարձել է բնականոն զարգացման օրինակելի գործելաոճ՝ ժամանակին համընթաց մրցունակ կադրեր պատրաստելու կարևոր նախապայման: