среда, 7 декабря 2011 г.

ՄԱԶԾ ՄԿՈՒ ՀԱՅԱՍՏԱՆ-ՄԻԱՎՈՐՎԱԾ ԱԶԳԵՐԻ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՈՒԹՅԱՆ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ ԾՐԱԳՐԻ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅՈՒՆ ԵՎ ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ ԾՐԱԳԻՐ


Նախնական և միջին մասնագիտական կրթության ոլորտը տնտեսությանը կադրեր մատակարարող կենսական դարբնոց է: ՀՀ-ում ոլորտի զարգացման ուղղությամբ հույժ կարևոր առաքելություն ունի Մակի զարգացման ծրագրի նախնական և միջին մասնագիտական կրթություն և ուսուցում ծրագիրը:  
Նորվեգիայի և Դանիայի ֆինանսավորմամբ գործող այս կառույցը միտված է նախնական և միջին մասնագիտական կրթության և ուսուցման համակարգի զարգացման միջոցով մեծացնել երիտասարդների աշխատանքի անցնելու հնարավորությունները, քանի որ որակյալ աշխատուժը երկրի կայուն և երկարաժամկետ զարգացումն ապահովող կարևոր նախադրյալն է:
Հանրությանը իրազեկելու տեսանկյունից կարևոր էր Մոսկվայի տանը բացված «Կրթություն և կարիերա» ցուցահանդեսը, որին ՄԱԿ-ի զարգացման ծրագրի նախնական և միջին մասնագիտական կրթություն և ուսուցում ծրագիրը ներկայանում էր իր հրատարակած ուսումնական ձեռնարկներով, դասագրքերով, ինչպես նաև մշակած առանձին մեթոդական ծրագրերով: ՀՀԿԳՆ հետ առկա համագործակցային սերտ կապերի շնորհիվ ոլորտի զարգացումն այսօր աննախընթաց վերելք է արձանագրում

Ոլորտի առաջընթացը խթանելու տեսանկյունից հատկապես կարևորվում է կառավարման համակարգի մշտական կատարելագործումը: Այս նպատակով Աղվերանում կազմակերպվել էր քառօրյա վերապատրաստման դասընթաց, մասնագիտական կրթության և ուսուցման ոլորտի վարչական անձնակազմի որակավորման բարձրացման համար:
Մակի զարգացման ծրագրի մասնագիտական կրթություն և ուսուցում ծրագրի նախաձեռնությամբ կազմակերպված վերապատրաստման դասընթացը լավագույն հնարավորություն էր ամերիկյան և հայկական կրթահամակարգի առանձնահատկությունները ներդաշնակելու, ոլորտի արդիական նվաճումներին հաղոդակից դառնալու և համատեղ զարգացման եզրեր մշակելու ուղղությամբ:
Վերապատրաստման դասընթացն ուղեկցվեց տեսական և գործնական ակտիվ աշխատանքներով, համագործակցային եղանակով ի մի բերվեցին ոլորտի կառավարման դաշտում առկա պահանջներն ու հետագա քայլերը:
Օժանդակելով կրթական բարեփոխումների հաջող իրականացմանը` ՄԱԿ-ի զարգացման ծրագրի նախնական և միջին մասնագիտական կրթություն և ուսուցում ծրագիրը ոչ միայն ոլորտի առաջընթացն է խթանում, այլև որակյալ աշխատուժի ապահովմամբ մեր երկրի տնտեսական կյանքում դառնում է մի յուրօրինակ կենսական զարկերակ:

Սցենարի հեղինակ՝  Հեղինե Կարապետյան©

The “Modernization of Vocational Education and Training System” Project aims at strengthening and enhancing the vocational-technical education delivery system and assisting the State in providing quality programs and expanded opportunities for all citizens by conducting trainings, implementing projects, developing curricula, education materials and textbooks, as well as upgrading the VETIs with modern informational technologies and facilities.
 Recognizing the importance of a skilled workforce for ensuring the medium and long-term sustainable development of the country, UNDP, in partnership with the Government of Denmark, the private sector, Government and academic institutions aimed to achieve significant change with sustainable results by modernizing the Vocational Education and Training System in Armenia (VET Project).
Started in May 2009, with the total budget of 16 mln. Danish Crones  exclusively financed by the Government of Denmark, the Project has rapidly grown into one of the most ambitious educational projects in Armenia in the Vocational Education sector. As such, the Project has set up two main objectives, leading to the overall aim of rehabilitating country’s vocational education system and consecutively ensuring its sustainability. The objectives are:

  • Creation of proper physical infrastructure in the country’s vocational training institutions through up-grading facilities and providing new equipment in the selected institutions; and
  • Ensuring sustainable development of VET System by initiating Policy Dialogue to meet VET system with Labour Market Demand.

Thus, the project is logically splitted into two components: the “hard” one, embracing all reconstruction and rehabilitation activities, including the renovation of premises in and provision of equipment for the selected VETIs, and the “soft” one, referring to VET Policy Development, particularly, to the introduction of the new, competence-based educational system, including the development and further application of competence-based qualification standards for the selected vocational specialties, modernization of the curricula for the vocational subjects’ area, development and production of new training materials/ textbooks for several vocational subject areas and training of the instructors on new curricula. 























Ստեղծագործական խումբ Creative Group
Արթուր Դանիելյան Arthur Danielyan
Հեղինե Կարապետյան Heghine Karapetyan
Նարինե Ադամյան Narine Adamyan
TVADSTUDIO

Արձագանքվող հիշողություն Մուշ Գասպարյան

Արձագանքվող հիշողություն   Լուսանկարիչ -  օպերատոր   Մուշ   Գասպարյանը  (1989.2017)  ծնվել   է   Երևանում :  Ավարտել   է   Խ .  Աբովյա...